1. Co dělat, když jsem zapomněl/a heslo?
    Klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“ na přihlašovací stránce. Zadejte svůj e-mail a obdržíte odkaz na obnovení hesla. Pokud e-mail nedorazí do několika minut, zkontrolujte složku spam nebo nás kontaktujte.
  2. Jak se mohu připojit k živému webináři?
    Přístup k živým webinářům získáte kliknutím na tlačítkoPřístup na online webináře“ v horním menu. Poté se Vám otevře kalendář webinářů, které se budou konat a to většinou v čase od 18:00 hod. do 20:00 hod. Nejlépe pět minut před začátkem webináře se příhlásíte tak, že kliknete na obrázek webináte, poté se Vám otevře stránka s odkazem na přihlášení k webináři a s heslem. Po rozkliknutí odkazu se Vám otevře formulář do kterého zadáte své jmené, email a hestlo, které bylo uvedeno na předchozí stránce. Každé pondělí vám zašleme e-mail s přehledem webinářů, které se ten daný týden budou konat a přihlašovací údaje.
  3. Co mám dělat, pokud nestíhám živý webinář?
    Pokud nemůžete sledovat webinář živě, nemusíte se obávat. Všechny webináře jsou zaznamenávány a jejich záznamy jsou k dispozici v sekci „Záznamy“, kde si je můžete přehrát kdykoliv.
  4. Jak si mohu vygenerovat osvědčení po absolvování webináře?
    Osvědčení si můžete vygenerovat přímo pod videem daného webináře. Po zhlédnutí celého záznamu klikněte na odkaz pro vytvoření osvědčení a postupujte podle pokynů.
  5. Jak mohu zrušit své členství?
    Pokud se rozhodnete ukončit své členství, napište nám na martin@eduall.cz a my vám rádi pomůžeme s procesem zrušení členství. Upozorňujeme, že po zrušení již nebudete mít přístup k obsahu klubu.
  6. Můžu změnit svůj e-mail nebo další osobní údaje?
    Ano, své osobní údaje můžete změnit v sekci „Můj profil“ po přihlášení do svého účtu. Pokud narazíte na nějaké potíže, kontaktujte nás na martin@eduall.cz.
  7. Jaké jsou technické požadavky pro sledování webinářů?
    K účasti na webinářích potřebujete stabilní internetové připojení a aktualizovaný webový prohlížeč (Google Chrome, Firefox, Safari, nebo Edge). Webináře lze sledovat i na mobilních zařízeních pomocí aplikace Clickmeeting
  8. Jak často přidáváte nové webináře a materiály?
    Nové webináře přidáváme pravidelně. Každé pondělí vám pošleme e-mail s přehledem nadcházejících webinářů a aktualizacemi materiálů.
  9. Jak mohu kontaktovat podporu?
    Pokud máte jakékoliv otázky nebo potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu na martin@eduall.cz.